امروز: سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 25 ذو الحجة 1442 | 2021-08-03
کد خبر: 5660 |
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، پویش بزرگ «برای مردم» با هدف مدیریت مردمی و رسانه‌ای بحران برق در کشور و نیز مطالبه‌گری عمومی برای کاهش مصرف برق به صورت هماهنگ در شبکه‌های مختلف سیما و فضای مجازی استان‌ها اجرایی […]

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، پویش بزرگ «برای مردم» با هدف مدیریت مردمی و رسانه‌ای بحران برق در کشور و نیز مطالبه‌گری عمومی برای کاهش مصرف برق به صورت هماهنگ در شبکه‌های مختلف سیما و فضای مجازی استان‌ها اجرایی می‌شود.

این پویش راهکار‌هایی اساسی برای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی را مورد توجه قرار می‌دهد، راهکار‌هایی مانند خاموش کردن چراغ‌ها و پروژکتور‌ها و پمپ‌های متعدد تزیینی در معابر که در حال حاضر خاموشی و قطع آن‌ها لطمه‌ای به شغل، زندگی و امنیت مردم وارد نمی‌کند.

در قالب پویش برای مردم، عموم علاقمندان می‌توانند از این مسئله عکاس گرفته و برای پخش از شبکه‌های استانی سیما یا انتشار در شبکه‌های اجتماعی به شماره‌های اعلام شده ارسال کنند.

همچنین صرفه‌جویی حداکثری در مصرف آب و برق برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها با هدف همراهی با بیماران خاص و نیازمند، از دیگر محور‌های این پویش است.

علاوه بر این مخاطبان می‌توانند راهکار‌های خلاقانه کاهش مصرف انرژی آب و برق]را نیز به شماره‌های ارسال شده ارسال کنند تا به نام خودشان پخش شود.

پویش برای مردم، تنها به مصرف بهینه انرژی ختم نمی‌شود بلکه پذیرای دعوت به همدلی برای صاحب خانه‌ها، صاحبان مشاغل و خیرین نیز خواهد بود، بر این اساس علاقمندان به شرکت در پویش می‌توانند مصادیق این همدلی را برای شبکه‌های استانی ارسال کنند.

با توجه به ضرورت تبلغی حداکثری این پویش مردمی، سیمای استان‌ها لوگوی پویش را با عنوان «برای مردم» در قالب‌های مختلف روی آنتن می‌برند همچنین پخش مستمر زیرنویس با مضمون محور‌های پویش به ویژه دعوت از مردم برای صرفه‌جویی و همدلی همگانی و راه‌های شرکت در پویش هم در دستور کار قرار دارد.

استفاده از ظرفیت مجریان برنامه‌های زنده به ویژه برنامه‌های برند برای تبلیغ پویش و بهره‌گیری از از تولیدات کاربرمحور با موضوع پویش در قالب فتوکلیپ و پخش در برنامه‌های پر مخاطب، هم مد نظر هستند.

در حوزه فضای مجازی هم تبلیغ پویش در بستر‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی گوناگون، اعلام شماره و راه‌های ارسال تولیدات مردمی در فضای مجازی و سیما برای دریافت تولیدات مردمی با موضوع پویش، جمع‌آوری تولیدات مردمی و ارسال به حوزه سیما در قالب فتوکلیپ، هم افزایی با سایر فعالان فضای مجازی به ویژه فضای مجازی بسیج برای جمع‌آوری تولیدات مردمی و استفاده از هشتگ «برای مردم» در تمام بستر‌ها و ترندسازی آن در شبکه‌های اجتماعی اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرخوان آپ جت (نسخه 3) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید